مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-09بين الملل

گفت وگوی تفصیلی| رامین: طوفان الاقصی فلسفه ذلت پذیری را دفن کرد


محمدعلی رامین تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره آشکار شدن چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونسیتی گفت: عملیات طوفان الاقصی فلسفه 70 ساله «ذلت پذیری» را دفن کرد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: بیش از دو ماه  از حملات وحشیانه رژیم صهیونستی به غزه می گذرد و براساس آمار ارائه شده رسمی شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز حملات اسراییل به نوار غزه به بیش از  17 هزار شهید رسیده و بیش از 46 هزار نفر نیز مجروح شده اند.

رژیم صهیونیستی در این مدت بسیاری از زیرساخت های حیاتی غزه را ویران کرده و حتی به بیمارستان ها و کودکان مجروح هم رحم نکردند است.

برهیمن اساس برای بررسی ابعاد مختلف این وقایع  با محمد علی رامین تحلیلگر مسائل سیاسی گفت وگو کرده ایم که مشروح  آن در ادامه آمده است:  فارس: تاثیر طوفان الاقصی بر مناسبات منطقه، مخصوصا در حوزه دوگانه مقاومت و تسلیم و از بین رفتن دوگانه های جعلی سنی و شیعه چه بود؟  رامین: نفرت فوق العاده جهانیان از رژیم نژادپرست اسراییل برای نخستین بار در اوائل شهریور 1380 در کنفرانس دوربان آفریقای جنوبی با حضور 12000 نفر از اعضای هشت هزار سازمان مردم نهاد (NGO) از سراسر جهان مشاهده شد که سران اسراییل و آمریکا و کشورهای اروپایی را به وحشت انداخت و بسیاری از آنها اجلاس سران را ترک کردند، چون فروپاشی رژیم آپارتاید اسراییل را از منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تفصیلی| رامین: طوفان الاقصی فلسفه ذلت پذیری را دفن کرد

گفت وگوی تفصیلی| رامین: طوفان الاقصی فلسفه ذلت پذیری را دفن کرد